Be a follower!!

Tuesday, October 27, 2009

KOSMO! spread again...

Oleh IZYAN LIYANA MOHD. DARIF
izyanliyana.mdarif@kosmo.com.my


On 22nd October, I was attanding a press conference for Bumiputera Designers Association (BDA) in Malaysian International Fashion Week (MIFW) at Complex Craft at Jalan Conlay, Kuala Lumpur. This press conference is to introduce all the designers that will be showcasing their collection at BDA-MIFW November 2009 at Pavillion,Kuala Lumpur.


Memartabatkan Pereka Fesyen Tempatan.

.......Rico Rinaldi Tono, 22, yang baru sahaja mencatat nama sebagai ahli BDA pada bulan lalu. Minat yang mendalam untuk mencipta nama di pentas fesyen Malaysia telah mendorong anak kelahiran Kajang, Selangor itu memilih BDA yang disifatkan antara platform yang ideal.

DARI KIRI: Hazwani Osman, Jasmi Rejab dan Rico Rinaldi bakal beraksi di pentas peragaan BDA-M-IFW 2009 pada November ini.

"Saya bersyukur kerana pada 8 November ini, BDA memberi peluang kepada saya mempamerkan busana rekaan saya di pentas M-IFW '09. Pada hari istimewa itu, saya akan menampilkan dua pasang busana yang memiliki teknik perincian terbaik.

TEKNIK draping yang mempamerkan signatur rekaan Rico Rinaldi.

"Apa yang pasti, teknik lipatan (draping) menjadi pilihan utama kerana ia merupakan signatur bagi label Rico Rinaldi," jelas graduan Diploma Fesyen dan Rekaan lulusan Universiti Limkokwing, Cyberjaya itu........

read more: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=1026&pub=Kosmo&sec=Stailo&pg=st_01.htm

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Warning

All of the photographs herein, unless otherwise noted or mentioned, are copyrighted by the blog owner. No part of this site, or any of the content contained herein, may be used or reproduced in any matter without express permission of the copyright holder(s).